Przydatne informacje
Planowane wakacje

Dodatkowe usługi

  • Zmiana i zwrot biletu lotniczego

Informujemy, że podróże, które się odbywają za pośrednictwem lotów rejsowych, obejmują bilety lotnicze oraz pakiet podróżny (zakwaterowanie, transfer, wycieczki) w wybranym kraju lub w kilku krajach. W przypadku rezygnacji z podróży lub w przypadku braku możliwości odbycia podróży, pieniądze za bilet lotniczy nie zostaną zwrócone, a nazwiska nie będą mogły zostać zmienione.

  • Procedury związane z przylotem i odlotem

Przylot

Po przylocie do kraju docelowego należy przejść przez służbę celną / migracyjną. Odebrać bagaż można w osobnej sali zgodnie z numerem lotu. W przypadku uszkodzenia bagażu należy zwrócić się do obsługującej linii lotniczej. W sytuacji, w której podróżny nie pamięta swojego bagażu lub nie potrafi go odróżnić, zalecamy zaczekać aż walizki odbiorą pozostali pasażerowie.

W przypadku lotów łączonych, jeśli pasażer nie dotarł na przynajmniej jeden z nich, linia lotnicza ma prawo odwołać rezerwację i odmówić odprawy.

Odlot

Uwaga: na biletach nie wskazuje się godziny odprawy. Odprawa kończy się 45 minut przed lotem (wskazanym na bilecie) na trasach wewnątrzeuropejskich i 60 minut w przypadku innych rejsów międzynarodowych. Jeśli masz więcej bagażu, zadeklarowane przedmioty lub planujesz zmienić bilet, warto przybyć na lotnisko wcześniej. W przypadku problemu należy jak najszybciej skontaktować się z biurem przewoźnika na lotnisku.

Jeśli lot nie jest bezpośredni, zalecamy sprawdzić, czy bagaż zostanie odprawiony do miejsca docelowego.

W przypadku lotów łączonych, jeśli pasażer nie dotarł na przynajmniej jeden z nich, linia lotnicza ma prawo odwołać rezerwację i odmówić odprawy.

Twoja prywatność

Niniejsza strona internetowa korzysta z ciasteczek (ang. Cookies). Jeżeli wyrażasz zgodę, kliknij przycisk „Zgadzam się”. Więcej